sobota, 11 października 2014

Zapraszam na Beat My Dreams.

Cześć, Tu Nikki :)
Zapraszam was do odwiedzania mojego bloga, pod tytułem 'Beat my Dreams'. Będzie on opowiadał o historii miłosnej dwóch bohaterów a a także zajrzaymy do historii wielu ambitnych postaci którzy znajdą się w tym opowiadaniu :) Zapraszam do odwiedzenia zakładki 'BOHATEROWIE' . Mam nadzieje że spodoba wam się moje opowiadanie. Dopóki piszę, pragnę tylko powiedzieć że przepraszam za marny szablon i brak zakładek i wgl. Ale dopiero zaczynam moją przygodę z tym blogiem i mam nadzieję że wkrótce będzie nowy szablon i wszystko będzie zorganizowane.
O parringach lub innych rzeczach dotyczączych opowiadania dowiecie się czytając tego bloga. ^^ Mam nadzieje że zachęce was do czytania moich rozdziałów a rzeczy samej, całego bloga :)
Dziękuję bardzo jeśli ktokolwiek przeczytał i wytrwał do końcu, jeśli tak, proszę zostaw po sobie komentarz :)
Z góry dziekuję i gorąco pozdrawiam,
Nikki ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz